Nieros
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nieros

Dette er en dansk rollespils side. Det handler om verdnen Nieros, og gælder stort set ud fra at leve sig ind i en rolle, og få venner og fjender.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En aften i kroen.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Ephera




Antal indlæg : 99
Tilmeldt : 12/06/08
Geografisk sted : Det kommer an på hvor jeg er ^^

En aften i kroen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kroen.   En aften i kroen. - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 25, 2008 6:11 pm

Ephera tog en noget større slurk af sin kakao og kiggede derefter på Dejana. "Må jeg kalde dig Deja? Og hvor kommer du egentlig fra?" spurgte hun muntert og tog en til slurk.
Tilbage til toppen Go down
Dejana




Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 15/06/08
Alder : 30
Geografisk sted : In your mind...

En aften i kroen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kroen.   En aften i kroen. - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 25, 2008 6:26 pm

"Ja, det må du da godt," sagde Dejana og smilede. "Jeg kommer fra ((en by i et elverland, men jeg ved ikke hvilke byer og lande der er så...)). Hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Ephera




Antal indlæg : 99
Tilmeldt : 12/06/08
Geografisk sted : Det kommer an på hvor jeg er ^^

En aften i kroen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kroen.   En aften i kroen. - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 25, 2008 7:22 pm

"Okay Deja," sagde Ephera med et smil. "Hmm... Den by kender jeg ikke. Jeg kommer fra.. Ehmm.. Elverskoven," tilføjede hun muntert og tog igen, igen en slurk af sin efterhånden kolde kakao. Der var ikke meget tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En aften i kroen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften i kroen.   En aften i kroen. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En aften i kroen.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En aften i Kroen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Nieros :: Rollespillet - Byerne :: Byen - Nakaki :: Kroen-
Gå til: