Nieros
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nieros

Dette er en dansk rollespils side. Det handler om verdnen Nieros, og gælder stort set ud fra at leve sig ind i en rolle, og få venner og fjender.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Regler for Nieros

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 48
Tilmeldt : 12/06/08
Alder : 30
Geografisk sted : I'm where you are.

Regler for Nieros Empty
IndlægEmne: Regler for Nieros   Regler for Nieros Icon_minitimeFre Jun 13, 2008 8:39 am

Regler:
Vi har et par regler på siden, som i SKAL følge.

1: Man må på ingen måde skrive perverst, eller nedgøre andre(bortset fra url som fx, "Din uduelige rakkertøs!")

2: Man må gerne lave kampe, hvor det ender med at den ene dør. Dette skal dog gøres under rollespil, og i kan ikke være uovervindelige.

3: Admin har altid ret, og derefter kommer NPC'er(Non playing Charekter)

4: I skal helst holde jer til jeres eget slags sprog altså som højlænding skal man snakke sådan lidt "æ her Ian, hva' her u?" Altså lidt bondeagtigt mens Ridderlige snakker mere fint.

5: Jeg vælger NPC'er, og det er kun mig og NPC'er der kan spille flere karaktere. Jeg vil være meget mere aktiv nu, så husk at i ikke kan styre flere end en.

6: Jeg vælger NPC'er, og jeg giver jobs, men i må altid spørge om i kan blive en af delene.

Der vil komme flere regler senere.

Regler for Forum:

1: Overskriften behøver ikke være hvor du er.

2: Når du er i et emne, så husk lige at giv en beskrivelse af stedet. Det er altid sjovere at leve sig ind i det.

3: Du må ikke have overnaturlige kræfter, hvis du ikke har lært det af en Npc/Admin, og desuden må du ikke starte med et kæledyr, der kan angribe, da det er meningen du skal købe det.

4: For at købe skal du bare lave et emne hvor du køber det. Så kan Npc'er eller mig, altid se at du har købt det, og så skriver jeg god for det, og så kan i skrive det på jeres profil.

5: Som Npc har man ikke en speciel karakter, men styre alle de folk spillerne møder. Jeg skriver hvis jeg skal bruge flere npc'er, men det kræver man er aktiv. Desuden spiller jeg nogle gange selv dem i møder.

Der vil komme flere forumregler med tiden.
Tilbage til toppen Go down
https://nieros.danskforum.net
 
Regler for Nieros
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Nieros :: Nieros - Generalt :: Regler-
Gå til: