Nieros
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nieros

Dette er en dansk rollespils side. Det handler om verdnen Nieros, og gælder stort set ud fra at leve sig ind i en rolle, og få venner og fjender.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vikaren i Troldom.

Go down 
ForfatterBesked
Harodin




Antal indlæg : 19
Tilmeldt : 15/06/08

Vikaren i Troldom. Empty
IndlægEmne: Vikaren i Troldom.   Vikaren i Troldom. Icon_minitimeSøn Jun 15, 2008 4:16 pm

Harodin kom gående ind i klaase værelset, til en masse larmende unger. Han sagde nogle underlige ord. Han sagde så nået og hans stemme var højerer end det største løvebrøl. Han sagde "SÆT JER NED TAK" Han fik øjeblikkelige opmærksomhed, de satte sig bare hurtigt. De havde ikke haft en lærer som kunne det, de troldoms lærer de havde haft var ikek de stærkeste magiker. Han sagde sånogle underlige ord og sagde så helt normalt, mens Kridtet begyndte at skrive nået op på tavlen "det var bedre og Mit navn er Harodin, i kender mig sikkert ikke, men havd jeg kan forstå har i haft nogle lærer som ikek var de stærkeste og ikke kunen undervise helt ordenligt. Jeg er kun vikar indtil dne 30 hvilket er om tre uger, men de tre uger bliver også nogle af de mest hårde for jeg, hvor gode er i til magi og det er i skalaen 1-10" Kridtet havde skrevet ale navne op. Han kaldte så på den først som kom hen og vise sin magi. Han sagde "3" Sådan forsatte han
Tilbage til toppen Go down
Harodin




Antal indlæg : 19
Tilmeldt : 15/06/08

Vikaren i Troldom. Empty
IndlægEmne: Sv: Vikaren i Troldom.   Vikaren i Troldom. Icon_minitimeSøn Jun 15, 2008 5:18 pm

Da alle havde fået en karakter sagde han " gå hen til den gruppe som har den samme karakter som jer" Det gjorde de så. Han sagde så til beklagelser af dem "det er de grupper i skal arbejde i. Der ligger hver en seddel i midten på bordet. Tag den læs opgaven og lav den så, det er simple, da ingen af jer fik over 5" De gjorde så alle opgaven selvom han måtte hjælpe en del, fordi de ikke kunne finde opgaven. Der var så frikvarter og de rejste sig alle , men han sagde nogle underlige ord, og så kunne de ikke komem ud. Han sagde "først sætter amn sig og så får man frikvarter når jeg har pakket sammemn" de satte sig så. Han sagde nogle underlige ord igen og så pakkede hans ting sig selv sammen. han sagde så igen nogle underlgie ord og døren kunne åbnmes. Hnna sagde samtiddig "i har frikvarter" Han tog så sine ting sagde nogle underlige ord og de skrympede, han tog dem så i lomemn, og tog sin stav i hånden. Han gik så ud, mens der var en del sladrer og rygter om ham i klasseværelset.




///OUT
Tilbage til toppen Go down
 
Vikaren i Troldom.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Nieros :: Rollespillet - Byerne :: Byen Zharkarr :: LærdomsAkademiet-
Gå til: